View Single Post
Old 21-08-2010, 13:06   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Wat doe jij met je TsW?

Er zijn veel TsW eigenaren die naast lekker wandelen nog meer dingen doen met hun hond.
En het lijkt mij een leuk idee als die mensen daar eens wat over willen schrijven/vertellen of wat van willen laten zien (foto's, filmpjes)!
Op die manier kunnen we eens ideeën van elkaar opdoen!

Je hoeft dus helemaal niet een toppertje of uitblinker te zijn, maar laat anderen gewoon eens weten wat je onderneemt met je TsW!
Ben je actief op show gebied?Volg je een of andere gehoorzaamheid training? Doe je mee met agillity, flyball of breitensport? Speur je met je hond? Doe je pakwerk ? Ge je mee met survival weekenden? Ben je actief op gebied van rescue werk? Of oefen je met doggy dance?

Kortom er is heel veel mogelijk in Nederland en ik ben benieuwd of ook TsW eigenaren dit soort dingen met hun hond doen!
Dus laat hier eens wat van je horen!

Op de KCM van de NVTW op 11 september wordt TsW eigenaren ook de mogelijkheid geboden om wat over hun activiteiten met hun hond aan anderen te vertellen.
Als je wilt mag je een demo geven. Maar je kunt ook gewoon wat foto's neerleggen en andere TsW eigenaren die er in geïnteresseerd zijn wat over vertellen. (Je mag ook reclame materiaal meenemen van de groep/vereniging waar je traint)


Ik hoop dan ook om op 11 september ook weer eens wat ideeën te kunnen opdoen en ervaringen te horen van andere TsW eigenaren!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote