View Single Post
Old 26-03-2008, 16:26   #8
nanouk
Junior Member
 
nanouk's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 208
Default

nee, Irene, ik heb verteld dat er geruchten zijn dat Skog een hybride kruising is. Als ik nl over fokken praat vind ik het nl belangerijk dat ook de geruchten die ik gehoord heb worden verteld, zodat degene die mogelijk deze hond zouden gebruiken niet later met geruchten geconfronteerd worden en niet de mogelijkheden hebben gehad zich zelf een beeld te vormen en een waardeoordeel over de geruchten te vormen.
Zoiets vind ik nl belangerijk, dat hoeft niet te betekenen dat ik waarde hecht aan zo een gerucht. (en in geval van bv een skog hecht ik na meermaals contact met de fokker, geen waarde aan het gerucht, net als dat ik na het zien van bv de dna testen van Zen ook aan geruchten daaromtrend geen waarde meer hecht)


Vind het beetje jammer dat je aangeeft beetje boos te zijn over "geruchten"en mijn uitspraken, waarbij ik duidelijk aangeef dat het om mijn mening handeld, en binnen de kortste keren gelijk, ongevraagd foto's van derden gebruikt met je eigen copyright erop om zelf ongefundeerde geruchten te verspreiden Vraag me af wat Wilma ervan vind dat je op deze manier haar foto's misbruikt, maar denk dat je het gevoel kent, stond jouw eigen hondje niet meermaals tussen de lookalikes ?!
nanouk jest offline