View Single Post
Old 26-03-2008, 15:19   #4
nanouk
Junior Member
 
nanouk's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 208
Default

Lieve Irene
Dyslexie of "boosheid"is geen reden om het na te laten gewoon even een spellingscontrole over je teksten te gooien, of namen fout te schrijven.
Ik ben niet "jouw Anouk"heet nog steeds Nanouk en dat voorvoegsel "onze"is natuurlijk nog meer van de zotte!
Een foto van Qwick zal je nooit vinden op wolfdog.org, de naam is waarnaar je zoekt is QUICK en ook die zal je hier niet vinden want Quick is namelijk een Saarloos.
Helaas ben ik de mening toegedaan dat er gesjoemeld is met stambomen, en heb daartoe overtuigend genoeg bevestigingen gekregen door mensen die in de eerste lijn hiermee te maken hebben gehad. Op clubs heb ik , nadat ik ernaar gevraagd ben duidelijk aangegeven in welke TWH lijn je de reuen kan vinden die ipv Quick imho gebruikt zijn en waarom ik overtuigd ben dat daadwerkelijk gesjoemeld is. Foto's daarvan zijn hier op wolfdog te vinden.

Ik weet ook dat ik in het verleden vermeld heb dat er geen afdoende bewijzen voor de gruchten waren, dat was in de tijd dat ik actief was in de fokcommissie van de Duitse club en dat was beleid naar buiten toe, naar fokkers toe werd daar echter wel openlijk over gesproken!
nanouk jest offline