Thread: Hond in bed...
View Single Post
Old 16-10-2010, 20:33   #24
gerard&monique
Lupo & Mizar
 
gerard&monique's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Amsterdam Z.O.
Posts: 156
Default

25 jaar hebben wij onze Duitse Herders beneden gehouden. Tijdens het kamperen sliepen ze wel bij ons. Gezellig en lekker warm.
Toen Lupo kwam was hij gewend om op bed te slapen hij was immers al een jaar oud.
Ook wij zeiden dat gaat niet gebeuren. Na drie nachten niet geslapen te hebben, hij was in de nacht alleen rustig als ik een vinger in de bench stak en brak de tent direkt af als ik hem weg haalde. Wij vroegen ons vervolgens af hoe belangrijk het was dat hij beneden bleef.
Wij vonden het niet belangrijk en dus ging hij mee naar boven en sliep zonder problemen in bij ons op bed. Als ik nachtdienst had lag hij ook gezellig bij me als ik sliep. Tussendoor uitlaten en dan weer gezellig samen verder slapen. Toen Mizar er bij kwam mocht hij ook mee naar boven. Mizar slaapt echter het liefst gewoon op de grond naast het bed. Als hij echter op bed komt liggen is het een blok beton waar je geen beweging in krijgt. Probeer je hem te verplaatsen sputtert hij eerst tegen daarna verdwijnt hij met een diepe zucht op de vloer.
Ja je moet vaker stofzuigen en dweilen boven. Ja je beddegoed moet vaker in de was en Ja ik denk dat het een positieve uitwerking heeft op de baas hond relatie en ja Barry wat jij ervan vindt intresseert mij niet.

Gerard Jeurissen
gerard&monique jest offline   Reply With Quote