View Single Post
Old 28-02-2009, 12:07   #14
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
En denk dat dit voor meerdere personen telt .
Daarom vind ik het vreemd dat hier over gezwegen word.
Denk dat veel mensen zich schamen als hun hond zo is en ook denken dat het aan hunzelf ligt,terwijl dat toch onzin is.Merk dat ook bij de Saarloos als je een wat scherpere hond hebt.Je hond krijgt al snel een naam en dan laten mensen zich niet meer zien en horen.
Heb hier ook een Saarloos teef die ik niet los kan laten bij andere honden.Ze is razendsnel en ploft met haar hele gewicht bovenop andere hond,met heel veel kabaal.Het risico neem ik gewoon niet dat het ooit eens goed fout gaat.Je ziet het ook niet echt aankomen.
Gewoon thuis laten of toch eens die muilkorf aanschaffen(hoewel dat best een drempel is moet ik toegeven).
En wat je zegt van die grensbewaking klopt natuurlijk.Om een hond dat te laten doen is toch geselecteerd met fokken,en daar moet je rekening mee houden.Als koper,maar nog meer als fokker.Zeker bij selecteren van je kopers.
En vaker erover hebben op het forum.
Denk trouwens dat mensen die op shows gaan kijken dit toch wel moeten meekrijgen,want veel mensen die ik daar tegenkom zijn er wel eerlijk over.

Vind ze prachtig en hoop ook eens naar buitenlandse bijeenkomst te kunnen gaan om nog meer verschillende types te zien.En doordat je met een SWH loopt,krijg je toch ook vaak vragen en vind het belangrijk die duidelijk te kunnen beantwoorden.Daarom goed om vaak met eigenaren van de TsW te praten.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote