View Single Post
Old 25-11-2012, 00:23   #786
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Tsja... in dit forum heb ik het zelf (misschien in tegenstelling tot anderen) in mijn algemene opmerkingen/reakties niet altijd op iets over me zelf of over mn eigen honden/TsW's!!....

Even ter verduidelijking voor ander lezers: Mijn ene TsW is te bling bling om normaal een of ander programme "te willen" volgen..... en de ander is daar te ADHD en/of te debiel voor
Dus voor mijn eigen honden heb ik GEEN enig recht van spreken m.b.t. "het kennen van programma's"

Maar (voor sommigen misschien "helaas") kan ik wel zien dat een paard of doggy soms "het programma goed kent" !
En ik voel me dan ook geenszins echt persoonlijk aangesproken door sommige reacties!

De enige reden dat ik nu wel reageer, is dat ik nu nog beter de PB's aan mij als moderator begrijp waarom mensen niet meer in dit forum (zelfs niet in you tube item) op iets willen reageren!

... ik ken veel van de schrijvers op wolfdog persoonlijk (en ook hen soms bijzondere humor
Maar ik kan mij ook goed voorstellen dat het soms op anderen anders dan gewoon "humor" kan overkomen en zij dan "skippen" van dit forum.
En dat vind ik als moderator jammer, want een ieder moet hier op het forum gewoon kunnen communiceren met zijn/ haar eigen ideeen!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote