View Single Post
Old 23-01-2013, 22:28   #5
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Heej Hanna!!!!!!!!!!!!!!

Ja ik herken alles aan je verhaal. Denzel heeft hetzelfde meegemaakt 2 keer. Eerst Cliff die overleed. Hij kende niets anders dan Cliff zijn hele leven. En ook Denzel zakte toen weg in een depressie, tot Charka (zijn Moeder) bij ons kwam. Denzel was zielsgelukkig. Helaas kreeg Charka binnen een jaar kanker en overleed.
Denzel is daar letterlijk ziek van geworden. Lusteloos, als een slappe vaatdoek. Wilde niet meer wandelen. Wilde zelfs niet meer uit bed komen. Ene infectie na de andere infectie. Knagen aan zijn poten tot ze helemaal kapot waren. Onverklaarbare koortsaanvallen. Zelf een aangezichtsverlamming gekregen. In die periode heb ik erg veel vanuit huis gewerkt. Gelukkig kon dat. Dit alles heeft mij doen besluiten om een pup te nemen. Duitse herder, net als Cliff. En nu? Denzel is weer helemaal zijn irritante zelf. Hij is weer echt gelukkig. En Sjors ons pupje is gisteren alweer een jaar geworden. Draak van een hond op het moment . Heerlijk die "fuck you" periode. Zal blij zijn als ie 2 jaar wordt.

Ik vind het vreselijk van Wolfje. Ik denk dat Wolf 1 van de weinige dominante reuen was waar Denzel mee op kon schieten.
Ik heb nog een mooie foto van Denzel en wolfje op 1 van onze wandelingen op de hei . En 1 van Anuki, wolfje en Cliff.




Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote