View Single Post
Old 19-01-2013, 00:43   #2
Wilko
Junior Member
 
Wilko's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 238
Default

Poeh, wat een verhaal!

Ik herken er wel stukjes van.

(Dit klinkt misschien minder positief dan ik het bedoel Wel fijn voor Anuki dat je de komende tijd meer thuis zult zijn.

Wij zijn nu pas een jaar met een TSW gezegend, en ondanks dat ik heel blij ben met onze Styx, kan ze ook niet goed tegen 's nachts alleen zijn. Dat we het afgelopen halve jaar beiden thuis zijn geweest heeft daarbij zeker niet geholpen. Het werd echter pas problematisch nadat we de afgelopen tijd drie weken in Tsjechiƫ zijn geweest, waar Styx oftewel op de kamer of in de keuken naast de kamer (met een dun plastik opvouw-schuifdeurtje er tussen) in haar bench sliep.

Ik slaap nu al drie weken beneden op een matje in mijn slaapzak, i.p.v. boven lekker in bed. Weliswaar ben ik elke dag bewust een stukje verder weg van de bench gaan liggen, en de afgelopen dagen zelfs al op de gang. Helaas was het na 1 nacht waarbij ik boven sliep en zij beneden helemaal rustig de nacht doorbracht meteen weer gedaan met de nachtrust. Vanwege klachten van de buren is haar uit laten jammeren helaas geen optie meer, dus dan maar op deze manier.

Je moet er wat voor over hebben, zo'n hond. :-)
Wilko jest offline   Reply With Quote