View Single Post
Old 29-02-2012, 16:31   #13
Annemiek
Junior Member
 
Annemiek's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: Breda
Posts: 180
Default

Quote:
Originally Posted by Wilko View Post
Ja, dat was ook wat mij bij stond.
Alleen zijn de enige foto's die ik van haar van onge leeftijd natuurlijk heb binnen gemaakt, dus daar zie je niet zoveel van de kleur van de ogen omdat ze zulke wijde pupillen heeft.
Ik heb hetzelfde...hoewel ik er wel een paar heb van tijdens de 6 weken wandeling, maar natuurlijk waren ze daar al niet echt blauw meer.
Haar oogje(s) met 16 weken :P


Quote:
Originally Posted by Wilko View Post

En inderdaad, die vacht verandert nu snel. Dat bruinige pluisvachtje dat ze eerst overal had is nu vervangen door een veel dichtere vacht plus ondervacht met de kleuren die ik ook van volwassen TSW ken.

Die muts van mij begint eindelijk een beetje vacht te krijgen sinds een week of twee, was daarvoor echt geen fatsoenlijke vacht nog :P Wat ik typisch vind is dat nu er donkergrijs/zwarte haartjes komen op de puntjes van de oren en de bovenbenen van voor en achterpoten. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. Nieuwste hobby van mijn leerlingen op school...wekelijks oortjes vergelijken en de verschillen aanwijzen. haha.

Quote:
Originally Posted by Wilko View Post

Leuke bijkomstigheid is hoe snel die vacht weer schoon is als ze weer eens lekker door de modder heeft gerold met een andere pup (die dan echt smerig is en blijft). :-)
Ja echt makkelijk. Afgelopen weekend was ze samen met de golden retriever van mijn ouders in een modderpoel gesprongen...grom. Die golden was daarna zwart en zij was aan het eind van de wandeling weer schoon...behalve dan haar snuit.
__________________
Life is the future, not the past!


Van links naar rechts: Freya, Sky, Poeky, Kaeley.
Annemiek jest offline   Reply With Quote