Thread: site update
View Single Post
Old 19-03-2006, 14:00   #19
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Letty ik denk niet dat dit echt een SWH gerelateerd probleem is.Behalve de PRA(waarvoor je al speciaal moet gaan spiegelen wat bij de TsW niet gebeurd volgens mij,ook niet op catarat e.d. ) zijn er op dit moment nogal veel ziektes die zowel bij TsW als bij SWH voorkomen.
En aangezien er ook nogal wat dezelfde kennelnamen achter zowel Saarlozen als TsW 's staan,denk ik niet dat we het helemaal los van elkaar moeten zien,zeker niet wat betrefd ongecontroleerde honden(en dan heb ik het over HD)en wat betrefd het herplaatsen van oudere honden,dit gaat ook om beide rassen bij dezelfde fokker(s) .
Wil hier helemaal niet bezig zijn met bepaalde problemen bij de Saarloos,daar kan ik op genoeg andere plaatsen van alles over kwijt.Het gaat me meer om fokken en fokkers in algemeen.

Valt me trouwens op dat zowel hier als op de Saarloos Club er altijd veel gereageerd wordt als je iets "heets"aanhaalt en er op gewone vragen nauwelijks antwoorden komen.Jammer dan lijkt het net of je als persoon altijd aan het opruien bent,terwijl er wel degelijk ook normaal gepraat wordt.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote