Thread: site update
View Single Post
Old 17-03-2006, 23:04   #11
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Freddie waarom die geheimzinnigheid,hoeft niet want het staat toch al op internet al is het dan in duitsland.
Pascha is een SWH pupje ,wat al uitgezocht was met ik meen 2 weken,niet slim bleek later ,want pupje had een hoektandje wat scheef stond.Normaal wacht je dan ook tot pups wat ouder zijn met kiezen,zeker als deze voor de fok bedoelt is.
Freddie heeft er dus vanaf gezien,alleen is dit dus wel heel snel over het internet gegaan en aangezien mensen liever een pup kopen die uit ongespiegelde ouders komt (komt PRA voor bij de Saarloos)dan eentje met scheef hoektandje,is het moeilijk om voor zo'n pupje nog een goed huis te vinden.Terwijl het wel met veel liefde en selectie gefokt is,met uitgezochte ouderdieren die al paar generaties gespiegeld en gerontgend zijn,maar dat schijnt niet te tellen.
Trouwens tandje staat nu recht heb ik gehoord,maar hieruit blijkt dat je eigenlijk als fokker niet te eerlijk moet zijn,want in de kynologie schijnt dat alleen maar tegen je te werken.

Gr. Christa

p,s, Freddie ik verwijt jou trouwens niks hoor,maar wil graag even verklaring geven voordat het helemaal opgeblazen wordt
Xhrista jest offline   Reply With Quote