View Single Post
Old 05-05-2011, 14:31   #37
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Hoi Tatiana,

Ik vraag me af of Sky dit ook doet als je alleen met hem gaat wandelen, dus zonder inc.. Shadow is namelijk wat eerder geneigd om naar andere reuen te happen al Breezer mee is. Overigens, als ik Shadow los alleen meeneem gebeurd er eigenlijk nooit wat, maar als hij aangelijnd is, vaak wel loopt te etteren..

Shadow durft dus alleen als er een sterker iemand uit de eigen roedel bij is, althans... dat zou je gaan denken..

gr,
Barry
Barry ik heb toevallig pas met Liesbeth afgesproken dat zij binnenkort Sky eens komt ophalen om te kijken hoe hij zich gedraagt als ik er niet bij ben.
Zodra dat gebeurd is zal ik je laten weten hoe het ging.

Zelf heb ik op het moment gewoon geen tijd om met de honden apart te gaan wandelen daar wij nu nog opgescheept zitten met twee winkels waarvan eentje te koop staat.
Zodra die van eigenaar wisselt heb ik weer alle tijd voor de jongens en zal dan ook zoals ik in het verleden deed regelmatig alleen met Sky op stap gaan.
Met Inc alleen is absoluut niet mogelijk want Sky draait echt helemaal door als die witte weg is, en heeft het al voor elkaar gekregen om een deur uit het kozijn te springen.

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote