View Single Post
Old 13-11-2010, 00:52   #13
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Weet ik maar al te goed
Heb op dit moment zelfs een dubbele job En denk dat mn doggies het ook niet echt slecht hebben
Maar heb wel de luxe dat ik merendeels zelf mijn tijd kan indelen en ook veel thuis kan werken.


Maar even zonder gekheid, ik denk ook dat het voor een oudere hond geen probleem hoeft te zijn als een eigenaar (parttime) werkt. Maar een (jonge) hond hele dagen alleen laten zijn in een doorsnee gezinshuis/gezinssituatie met een bench in de kamer vind ik zelf ook niet zo'n optie.

Maar het is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van de situatie en wat men zelf van het houden van een hond verwacht. Want ik ken ook honden die het ook prima naar hun zin hebben in een roedel met andere honden en die hun eigen grote speel/onderdak ruimte hebben.

Maar in deze situatie zoekt Stefanie een plek voor een jonge TsW die een bepaalde situatie gewend was: "Zijn baasje was altijd thuis, waardoor hij nu moeilijk alleen kan zijn."
En dat is dus wel iets waar een toekomstige eigenaar wel rekening mee moet houden!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote