Thread: rauw voer
View Single Post
Old 19-09-2006, 12:17   #35
flora
Junior Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: den bommel
Posts: 59
Send a message via MSN to flora
Default

hallo allemaal,
nou er kan niet gezegd worden dat we niet actief met het forum bezig zijn.....wat een reacties!!! bedankt voor jullie ideeen en meningen.
ik kan nu pas reageren omdat ik thuis geen internet heb en op mn werk lukte het inloggen niet.
stand van zaken betreffende het rauw voeren van onze honden:
inmiddels geef ik laska en dapper beiden rauw vlees en botten, dit haal ik bij de slager en bestel via internet.
ik vind het echt gaaf om de honden zo bezig te zien met eten, vooral laska laat zien dat ze ervan geniet, ze eet met veel smaak. laska is onze tjsech. dapper, onze oudere kruising husky/herder, moest er wat meer aan wennen, maar dit gaat ook steeds beter.
ik heb inmiddels het boek Work Wonders: voer je hond rauwe, vlezige botten gelezen, echt super dat je dit gewoon van internet kan halen!!! ik ben er wijzer door geworden en we gaan ook zeker door met het voeren van rauwe botten. ik vind het gewoon super om je hond zo bezig te zien met zn eten ipv in 5 tellen een bakje brokjes leeg te hebben.
voor onze oude hond is het beter, want ze werd dik van de lucht, dus kreeg ze echt een minimale hoeveelheid seniorbrokjes, met als gevolg dat ze altijd honger had en als een stofzuiger overal op zoek ging, nu toont ze na het eten een voldane indruk en is een stuk relaxter wat stofzuigen betreft.
nou mensen blijf vooral ideeen geven en tips, want iedereen kan nog een hoop leren.
groetjes van flora en honden
flora jest offline   Reply With Quote