View Single Post
Old 09-02-2012, 11:19   #28
Ekoetzier
Junior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Maarssen
Posts: 65
Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
Ik stel voor hier verder niet op te reageren en eventueel een nieuw topic te openen.
Feit blijft echter wel dat niet alleen Barry, maar meerdere mensen niet blij zijn, dat deze hond herplaatst wordt. En dan druk ik het dit keer netjes uit.

Feit blijft echter ook, dat deze hond herplaatst moet worden en ik hoop dat het snel gebeurd. Want feit blijft ook; op de plek waar hij nu zit, is het geen houdbare situatie (terecht of onterecht).

Groet,
Patty
Patty,

Helemaal eens met het feit dat het voor het dier heel vervelend is.
Wat ook een feit is dat veel mensen die hier reageren niet op de hoogte zijn van de werkelijke reden dat het voorf de dwerg zelf beter is dat hij ergens wordt herplaatst.
De Reactie van Barry begrijp ik niet dat er uberhaupt nog mensen zijn die dat serieus nemen, hij is maar op een ding uit en dat is de fokker zwart maken, want ik lees niets anders de laatste 2 jaar dat ik hier kom.
En alleen hierom reageerde ik.
Verder wil ik nog aangeven dat het in het vervolg misschien slim zou zijn een dwerg uberhaupt niet bij "grote" tsw's te plaatsen.
Zo'n diertje weet niet dat hij fysiek erg kwetsbaar is en voelt zich gewoon een grote hond, en als hij dus behoorlijk dominant wordt tegen zijn grotere maatjes kan dat wel eens vervelend aflopen. Verstandig dat de fokker dit toch wil voorkomen dus eigenlijk.
Overigens heb ik zelf meegemaakt tijdens een wandeling dat er een van de 3 dwergjes erg vervelend bleef doen tegen onze grote meid, en gelukkig konden wij haar toen snel aan de riem doen. (en ze kon het toch heel goed met de andere dwergjes vinden, dus het lag niet echt aan onze meid)
Ik hoop dusd echt dat dit dwergje een goede plek krijgt, maar niet bij andere tsw's. (in de natuur zou zo'n diertje zich ook niet kunnne handhaven tussen grote soortgenoten).

En de beste stuurlui staan toch altijd aan wal.

Last edited by Ekoetzier; 09-02-2012 at 11:20. Reason: typefout
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote