View Single Post
Old 16-11-2011, 17:39   #14
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

ik heb in mijn auto 2 hokken zitten, gemaakt van 2 kennelstukken. Voorkant met 2 deurtjes en 1 tussenstuk. op maat gemaakt, met onder de kooien 2 lades waar spulletjes in kunnen. kennels zijn 100 x 75 cm en dit dus 2 x. ik gebruik de zijkanten van de auto als stuk van mijn kennel.

Mijn deurtjes zijn voorzien van een 'ruitjes' patroon en hebben dus geen spijlen.... ik denk dat mijn honden nml spullen tussen de spijlen door gaan trekken oh ja de kennendelen zijn gegalvaniseerd en gaan ondertussen ook al 10 jaar mee. De laatste auto heb ik om de panelen gekocht

Achter de kennel bij de deuren heb ik nog zo'n 50 cm waar eventueel ook 1 hond kan liggen of waar spulletjes kunnen liggen, oh en waar de schroefdraad zit voor mijn reserve wiel inderdaad belangrijk onderdeel zoals Martine al aanhaalde.

Ook ik heb een 'vin' op de auto zitten, ingebouwd door een Harry (voor veel mensen een bekende naam) voor een leuke prijs (als je een telefoonnummer wil hebben geef maar een pb), ook raampje open en ventilator aan als de honden even in de auto moeten wachten als de deur niet open kan blijven staan. En voor in de zomer is het ook lekker in de file.

Veel succes met het doggy proof maken van huis en haard
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote