View Single Post
Old 16-11-2011, 14:41   #6
Styx
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 9
Smile

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Met de kwaliteit van de spulletjes daar zit het wel goed.
Ik heb zelf alleen geen ervaring met zijn hondenbench aangezien ik ze wat klein vind voor m'n hond. Vind dat een beetje zielig...
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen, Barry. Aangezien onze trouwe viervoeter mee zal gaan op allerlei trips, inclusief vakantie, is een plekje in de auto waar madam niet meteen bij de zaken kan die niet voor hondenbekken zijn bestemd toch wel zo handig. Over de afmetingen van zo'n plek kunnen we makkelijk zijn: ze heeft een achterbak in de stationwagon ter beschikking. Alleen wordt die auto ook nog voor andere doeleinden gebruikt, dus dan moet er iets komen dat in en uit de auto kan en waar de hond goed in past.

Het is in mijn ogen nog veel zieliger als het baasje geen bruikbare auto meer heeft om met het beestje op trips of op vakantie te kunnen gaan omdat de kussens in vlokken opgedeeld door de auto verspreid liggen, de gordels doorgeknaagd zijn, de rubbers van de deuren als spagetti door de auto hangen en het dashbord meer op een enthousiast afgekloven bot lijkt. :-)
Styx jest offline   Reply With Quote