Thread: clubmatch
View Single Post
Old 19-05-2008, 22:04   #2
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by jmvdwiel View Post
Gisteren heeft Bárány zijn eerste onofficiele clubmatch gelopen met een echte keurmeester.

Helaas moesten we als eerste en konden we de kunst niet afkijken bij andere deelnemers. Na een aantal lessen ringtraining hadden we goede hoop.

Helaas dacht Bárány er iets anders over en meteen nadat de keurmeester voor Bárány wat voortvarend zijn tanden had bekeken, had hij het ietsje gehad en kwam er een diepe grom uit zijn keel. Tja... nu vraag ik me af hoe gebeurt dit op een echte show? kijkt de keurmeester of vraagt de keurmeester of je de tanden wil laten zien?
De rest van het rondje heeft hij zich wel netjes gedragen.. maar waarom de grom nu kwam ? ik weet het niet.. ik denk dat meneer er even geen zin in had om door iemand anders in zijn bek bekeken te worden.

keuringrapport was nog best aardig;

Mooie jonge reu, 7 maanden, mooi expressie vol hoofd met goed gebit, goed oog en oor. Moet in lichaam nog verder ontwikkelen. Goed gehoekt voor en achter. moet in voeten nog iets sterker worden. Goede staartaanzet. Loopt en showt prima. Goede vacht. Moet in gedrag nog iets zelfverzekerder worden. Mooie hond!


Over paar weekjes nog maar een keer oefenen op een clubmatch. En misschien zijn er wel nog wat manlijke vrijwillgers aanwezig bij de hindernisbaan die Bárány zijn tandjes van dichtbij willen bewonderen
Gefeliciteerd met de beoordeling.
Maar wat was de uitslag eigenlijk?
Jah.. die tanden laten zien is bij meer mensen wel eens een probleem.

Wil best even naar z'n tandjes kijken bij de hindernisbaan. Maar wel eerst even tandjes poetsen he..

Groetjes,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote