View Single Post
Old 09-03-2007, 21:37   #23
Ron
Junior Member
 
Ron's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Culemborg
Posts: 79
Default

Quote:
Originally Posted by Sten
Mooi en interessant al die reacties van iedereen. Ikzelf heb de afgelopen dagen even t stukje "Grootbrengen en het karakter van een tsjech" doorgelezen. Ongelofelijk hoeveel herkenbaarheid je terugleest in de ervaringen van mensen. Eigenlijk zou je dat iedereen die overweegt een tsjech aan te schaffen dat moeten verplichten om te lezen. Word je zelf een stuk wijzer van en herken je gedrag en de aanloop naar ongewenst gedrag volgens mij veel sneller.

Weet iemand hier toevallig wat wordt bedoeld met "wolventenen"? Ik stond van de week namelijk met Wilson in de tuin totdat die het tijd vond om onder de heg door te gaan, en een kijkje te gaan nemen bij de buren. Zegt mevrouw "Ahh, was is het toch ook een lief ding." En daarop volgend.. "hee, maar dat is interessant; hij heeft wolventenen.." Zelf wist ik niet goed wat ik moest zeggen. Iemand enig idee wat ze bedoelen. Ik vind t doodnormale hondenpoten maar goed..
Wat bedoelt wordt zijn waarschijnlijk de wolfsklauwtjes, oftewel de hubertusklauwen.
Dat is een extra teen aan de achterpoten.
Anders zou ik het niet weten.

gReetzz.. Ron
Ron jest offline   Reply With Quote