View Single Post
Old 28-01-2013, 23:20   #2
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Informatie voor fokkers:
Omdat ik geinformeerd werd dat het werken met clubs in effectief is (er was geen samenwerking met de rasverenigingen) zal ik het ook niet proberen. Dit betekent dat ik direct samenwerk met de fokkers.

Deze service staat gratis tot uw beschikking. De advertentie vergoeding voor uw kennel en nestjes is informatie.
Het is dus belangrijk dat er geen onjuistheden in uw informatie staan. Wanneer u uw pups registreert bij uw kennel club, zend mij dan s.v.p. het nest formulier (gescand, of de informatie bvan het nest formulier in een email) met in ieder geval de volgende informatie:

/ De geboorte datum van de puppy’s
/ Hun ouders
/ De namen van de puppy’s en hun sexe
/ Hun registratie nummers (indien al bekend)
/ Hun identificatie nummers (chip / tattoo)

Zend s.v.p. nadat de pups verkocht zijn de officiële registratie nummers (indien deze nog niet eerder gestuurd werden) en de informatie over de kopers/nieuwe eigenaren.
Ik vraag geen persoonlijke data als u hier geen toestemming voor heeft. Maar stuur in dat geval alleen de eigenaar naam en het land.
Nesten waarbij de bovenstaande informatie niet volledig is (bv geen registratie of chip nummers ) worden beschouwd als INCOMPLEET.

Een half jaar na de publicatie van het nest zal de data info geverifieerd worden. Als er tekortkomingen blijken te zijn, zal de kennelnaam gewist worden van de fokkerslijst en zullen nesten niet meer gepubliceerd worden. Om deze blokkade op te heffen zal u de ontbrekende data moeten toe sturen.

Uitzondering:
Fokkers die bewust Tsjechoslowaakse Wolfhonden mixen met andere rassen en deze pups registreren als pure TsW’s (hetzij door het vervalsen van stambomen(Frankrijk, Finland), of bij gebruikmaking van mazen in de wet (Italy)) worden levenslang uitgesloten van de voordelen van deze site.

Nog een opmerking:
De nesten van ongeteste en zieke honden (HD slechter dan HD-C, en ED slechter dan BL) worden NIET geadverteerd. Dit geldt ook voor nesten van bastaarden of honden van de 'at risk' groep.

Alhoewel de data over zulke nesten wel naar de database gezonden kunnen worden
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote