View Single Post
Old 22-04-2007, 12:45   #16
allesandro
wolfman
 
allesandro's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: annerveenschekanaal
Posts: 178
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33
Hoi Andreas,

Quote:
Ik begin deze topic een beetje te zien als een persoonlijke vete tegen 1 van de bestuursleden/fokker en niets van doen te hebben met het totale belang.
A. de engelse "broodfokker"die zoveel nesten fokt en verkoopt voor die prijzen .....noem ik geen fokker maar een vermenigvuldig fabriek voor dieren ( dit is geen dierenliefde maar verkapte inkomsten ) en deze neemt geen deel als bestuurslid van de "Klup".
B. Dit soort mensen ken ik niet uit het bestuur die dat doen.....en als dat wel zo zou zijn...zie ik dat graag in duidelijk taal hier op het forum.
Ik heb toch nergens geschreven, dat dit soort fokkers in een bestuur zitten? Ik zeg alleen, dat fokkers die op deze wijze fokken, ik niet in een bestuur zou willen.

Quote:
de moderator van de site wordt ook niet verteld dat zij haar taak niet mag uitoefenen omdat ze ook weleens een nest heeft ?
Dit is weer een heel apart topic...heeft niks te maken met of een bestuur wel of niet belangrijk is

Quote:
en dat is mijn mening
en daar heb jij ook recht op, om die te schrijven...net zoals ik de mijne

groetjes,
Patty

Ik sta 100% achter jou dat dergelijke mensen niet in een bestuur horen en......en ik noem dit geen fokkers maar vermenigvuldigers en ook geen dierenliefhebbers........

maar je noemde het wel in je uitlating in eerder genoemd bericht


Quote:
de moderator van de site wordt ook niet verteld dat zij haar taak niet mag uitoefenen omdat ze ook weleens een nest heeft ?
Dit is weer een heel apart topic...heeft niks te maken met of een bestuur wel of niet belangrijk is groeten patty

........daar ben ik niet niet mee eens......het ging om de term belangenverstrengeling.......



dus we kunnen die engelsman (broodfokker) als voorbeeld ook weer vergeten, want dat heeft ook niks te maken met het "Klupje"....dat wordt ook een ander topic zeker....


groeten andreas
allesandro jest offline   Reply With Quote