View Single Post
Old 22-05-2006, 23:07   #9
allesandro
wolfman
 
allesandro's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: annerveenschekanaal
Posts: 178
Default

Hallo Sonja,

Wij zijn nogal verbaasd over de reacties betreft de Indian Dog. Wij hebben zelf een Indian Dog en deze is nu bijna 1 jaar. Het is duidelijk een lid van het gezin !
Tevens hebben wij nogal wat katten en nog 3 andere honden. Een Cane corso, Rottweiler en een Canadese witte herder. Ook met deze leden van "het gezin" kan de Indian dog ( Cheyenne) prima overweg. Als een echt verwend "nest"slaapt hij bij ons in zijn mand op de slaapkamer. Dus.........ZE HEBBEN EEN GEWELDIG KARAKTER !
Ook onze vrienden hebben een Indian Dog en deze heeft precies hetzelfde karakter als de onze. Ik ben van mening, dat je eerst een dier moet observeren en in huis hebben voor je een oordeel velt over een bepaald ras ! Ik zie namelijk reacties over de indian staan, die negatief overkomen. Mensen moeten niet een mening vormen over een ras die ze niet kennen...dan krijg je gauw het verhaal van roodkapje en de boze wolf. Ik ben wel van mening, dat je een hond moet kopen bij een serieuze fokker die weet waar hij mee fokt. Dat geldt voor ALLE dieren. Ik hoop dat je iets wijzer bent geworden van het ras "Indian Dog". En als je nog iets zou willen weten....vraag gerust.
allesandro jest offline