View Single Post
Old 17-10-2010, 09:16   #3
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Gerard&Monique View Post
Barry,

Ik weet niet wat de reden is maar we zien je bijna nooit op activiteiten in Nederland of deze nu door de NVTW of de TWK georganiseerd worden. Misschien ben je bang dat je op je gedrag op het forum aangesproken wordt ik weet het niet en hoef het ook niet te weten. Als je wel zou komen dan zou je weten dat er wel gereageerd wordt door veel mensen. Niet op het forum maar door mee te doen. Mensen steken tijd in deze activiteiten die door veel eigenaren en geintresseerde bezocht worden. De melding wordt inderdaad regelmatig naar boven gehaald omdat mensen vaak pas op het laatste moment beslissen of ze wel of niet mee gaan. Dus wij spammen niet voor onze lol maar om de late beslissers nog even te herrineren. Leden van de TWK krijgen persoonlijk een uitnodiging en dit geeft al genoeg deelnemers. Wij geven echter iedereen die het leuk vindt een kans om mee te doen vandaar het posten op de forums.

Gerard Jeurissen
Hoi Gerard,

Dat ik niet zoveel op activiteiten kom heeft er niets mee te maken bang zijn om aangesproken te worden op mijn berichten hier. Ik was laatst nog op de NVTW clubmatch, maar heb jou hierover ook niet gehoord.

Verder heb ik meegelopen met tientallen wandelingen, waterwerk gedaan, dogtrails gelopen, NVTW vergaderingen bezocht en ben ik elk jaar aanwezig op de Clubmatch. Ik heb nog nooit iemand gehoord of ben nog nooit aangesproken op mijn berichten hier.

Verder was mijn stukje niet bedoeld om een vereniging in een kwaad daglicht te stellen, al is zoiets aannemen misschien makkelijker voor je.
Ik wou hier mee aangeven dat er inhoudelijk weinig nuttigs in vertelt word. En in de kalender kan iedereen prima terugvinden wanneer en waar activiteiten zijn.

Gr,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 17-10-2010 at 09:32.
Azazel jest offline   Reply With Quote