Go Back   Wolfdog.org forum > Search Forums

Showing results 1 to 19 of 19
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: z Peronówki
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 15:57
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Aha, jeszcze jedno. Nie mowie, ze maliniaki sa...

Aha, jeszcze jedno. Nie mowie, ze maliniaki sa glupie. Zadna rasa taka nie jest. Ale kazda byla do czegos stworzona... I trudno jest je porownac...
Uzywam takiego slownictwa, aby pokazac, ze kazda...
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 15:42
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
:lol: Odwracasz kota ogonem.... ;) To byl...

:lol: Odwracasz kota ogonem.... ;) To byl pierwszy taki wyjazd Boltona. Biorac po uwage czas bycia na wysokich obrotach i ilosc pokonanych km to w tej same sytuacji "uzytkowy ONek czy labek" (czyli...
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 15:29
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o kase... 8)...

Jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o kase... 8) Jest dokladnie tak jak pisal Predator:
"natomiast napiszę coś jeszcze odnośnie użytkowości i małej liczby przedstawicieli "naszej" rasy w służbach -...
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 14:20
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
No to bedzie anegdota, dlaczego pani Zofia nie...

No to bedzie anegdota, dlaczego pani Zofia nie lubi wilczakow...

Otoz sami ja w tym zdaniu utwierdzilismy z Boltonem..... :rock_3 Gdy Bolo mial 5.5 mies postanowilismy odwiedzic wystawe w Lodzi....
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 09:59
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Co ma IPO i BH z UZYTKOWOSCIA? To sport... ...

Co ma IPO i BH z UZYTKOWOSCIA? To sport...
Sexi i IPO - zycze im jak najlepiej, ale oczywiste jest, ze dziewczyny polegna - bo to pewne... Nie maja tam szans z ONkami i maliniakami... Super, ze to...
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 09:43
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Uwierz mi, ze na sladzie wilczak nie lata za...

Uwierz mi, ze na sladzie wilczak nie lata za zwierzyna i slady zwodnicze mu nie straszne. Poza tym uczysz psa, ze to czlowiek jest ta tropiona "ofiara"... ;)

Ale to juz sprawa szkolenia... Zobacz...
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 09:38
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Doskonaly przyklad, bo o tym z nim rozmawialam......

Doskonaly przyklad, bo o tym z nim rozmawialam... Bogdan uwaza, ze wilczaki sa na nic, bo mieszkajac w Ameryce pracowal z kilkowa WOLFDOGAMI (nie mylic w wilczakami, bo mowil o mieszankach ONka z...
Forum: Wychowanie i charakter 28-02-2013, 09:28
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Dziwi? Wcale nie dziwi, ze idzie z malina. Jak...

Dziwi? Wcale nie dziwi, ze idzie z malina. Jak bedzie chcial brac udzial w MISTRZOSTWACH zaprzegow to maliny sobie nie kupi, a kupi jakiegos pociagowca... Kupi to co nadaje sie do konkretnego SPORTU....
Forum: Wychowanie i charakter 27-02-2013, 18:26
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Jeszcze raz ci powtorze - w porownaniu do...

Jeszcze raz ci powtorze - w porownaniu do wilczakow maliny na sladzie to porazka... Mi nie uwierzysz, ale uwierzysz Vaclavovi... Z malina przygotowuje sie na mistrzostwa maliniakow CZ - wiesz jaki to...
Forum: Wychowanie i charakter 27-02-2013, 17:57
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Ok, teraz kolejno - tez mialam ONki i doskonale...

Ok, teraz kolejno - tez mialam ONki i doskonale wiem o czym piszesz...
Na poczatku - ON to taki wyprany z emocji wilczak... Jest spokojnym, bo totalnie ignoruje polowe (lub wiecej) z tego co sie...
Forum: Wychowanie i charakter 27-02-2013, 17:20
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Ale co sie punktuje? SPORT. Tak, do sportu...

Ale co sie punktuje? SPORT. Tak, do sportu wilczaki sie nie nadaja...

Ja ci napisze tak - uwazam, ze do tropienia maliniaki jako rasa sa FATALNE. Dla mnie bylo szokiem obserwowanie mlodych,...
Forum: Wychowanie i charakter 27-02-2013, 13:51
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Moment - chyba sie nie rozumiemy... ;) Jest...

Moment - chyba sie nie rozumiemy... ;) Jest roznica miedzy "wymeczone", a "wypracowane".

Powiem to na przykladzie: Bojazliwy pies na obronie.

Jesli wlasciciel postawi na socjal, szkolenie,...
Forum: Wychowanie i charakter 27-02-2013, 13:42
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Szczerze? "Slicznie" to o niej swiadczy.... :| ...

Szczerze? "Slicznie" to o niej swiadczy.... :|
Dla mnie to zachowanie szkoleniowca to wlasnie powod dla jakiego Czesi sa LATA SWIETLNE przed nami jesli chodzi o prace z psami. Zrejterowanie ze...
Forum: Wychowanie i charakter 27-02-2013, 00:08
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Tu kompletnie nie o to chodzi.... Idac tym...

Tu kompletnie nie o to chodzi....
Idac tym tokiem myslenia musielibysmy napisac, ze skoro przecietny wilczak (bo trudno Beti nazwac wybitnie przyjacieska sunia do ludzi, a juz zdecydowanie nie do...
Forum: Wychowanie i charakter 26-02-2013, 23:47
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Ja mam pozytywne doswiadczenia z suczyskami. Z...

Ja mam pozytywne doswiadczenia z suczyskami.
Z psami (Elis, Bolton) bylo juz zdecydowanie gorzej. Mozliwe, ze to brak odpowiedniego socjalu, ale strasznie wylapuja "innosci". Widac, ze w takich...
Forum: Wychowanie i charakter 26-02-2013, 23:40
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Ale wlasnie o to mi chodzi... Ty slyszalas jedno,...

Ale wlasnie o to mi chodzi... Ty slyszalas jedno, ja drugie, a na stronach jest jeszcze cos innego. Ja dowiedzialam sie, ze wilczakow jako dogoterapeutow nie odrzucono, bo ktores podobno ladnie sie...
Forum: Wychowanie i charakter 26-02-2013, 23:33
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Ale dokladnie o to mi chodzi... 8) Trzeba...

Ale dokladnie o to mi chodzi... 8) Trzeba sprawdzic co mozna osiagnac jesli bardzo sie chce...

Pamietam jak bylo z glaskaniem... Wszedzie pisano, ze wilczak NIE CIERPI glaskania. Ze to...
Forum: Wychowanie i charakter 26-02-2013, 23:25
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Czuje wplyw Ivana.... 8) Ale dokladnie o to...

Czuje wplyw Ivana.... 8)
Ale dokladnie o to chodzi.... Pierwsze pytanie powinno brzmiec czy chodzi o strachliwosc, czy o instynkt... Jedno i drugie wyglada ponownie, ale to komletnie cos innego...
...
Forum: Wychowanie i charakter 26-02-2013, 23:05
Replies: 91
Views: 15,571
Posted By z Peronówki
Wydaje mi sie, ze najwiekszym problem staje sie...

Wydaje mi sie, ze najwiekszym problem staje sie to, ze sie odpowiada, ale do konca NIE CZYTA co zostalo napisane... ;)



Emi nie brala psa, ktory MUSI zostac dogoterapeuta. I doskonale wie o...
Showing results 1 to 19 of 19

 
Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 22:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org