Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Grootbrengen en karakter (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=100)
-   -   % knuffelgehalte,bij je Tjech??? (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=8289)

loco 17-05-2008 23:48

% knuffelgehalte,bij je Tjech???
 
Hai,
Vandaag hadden we het over het % knuffelgehalte,bij verschillende honden.
Nou heb ik het niet over een aai,of een haal over de kop ;-).
Maar dat je hond echt ff bij je komt,om het geen wat ie ????????????????

Nomad,kan echt bij je komen staan,om gekriebelt te worden op zijn borst,of aan de binnen kant van zijn poot.
Reageer je niet ,kan je een poot krijgen,van eh zal je niet ff.
En kriebel je dan,word Meneer helemaal week:roll:,en staat ie er echt als een Superwatje van te genieten8).
Maar echt knuffelen en bij je op de bank liggen doet ie echt niet:roll:.

Heb wel,1 x per dag,dat ie ff op schoot moet,meestal als de lap op schoot ligt.
En die je nog net op tijd,kan redden,van een crash.
En loopt dan,ff te kwallen,en is ie weer weg.

Dus % Knuffelgehalte bij Nomad,is een dikke voldoende,voor mij8).
Want kan der eigelijk ook niet tegen,een hond die continue,op je schoot ligt :evil:.

Groette Martine.

kobesen 19-05-2008 11:16

Denzel doet direct zijn poten wijd als je alleen al langsloopt.
Hoeveel % is dat?

loco 19-05-2008 14:06

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 138226)
Denzel doet direct zijn poten wijd als je alleen al langsloopt.
Hoeveel % is dat?

Hoe moet ik dat nou weten :lol:,het is jou hond :roll:.
Groette Martine.

kobesen 19-05-2008 14:11

Dan zou ik hem tegen de 100% aanzetten:rock_3.

loco 19-05-2008 14:14

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 138291)
Dan zou ik hem tegen de 100% aanzetten:rock_3.

Een Tjech met 100% Knuffelgehalte,C 8)8)L.

kobesen 19-05-2008 14:19

tja als je alleen al langsloopt en hij gaat er al voor liggen...........dan ja zit ie dicht tegen de 100% aan.:rock_3

loco 19-05-2008 14:27

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 138299)
tja als je alleen al langsloopt en hij gaat er al voor liggen...........dan ja zit ie dicht tegen de 100% aan.:rock_3

Anders niet ????

Azazel 19-05-2008 14:58

Met het knuffelgehalte zit het bij ons wel goed.
Maar je kan het natuurlijk ook zien dat ze ons gewoon als kussentje gebruiken. :rock_3

http://www.wolvenbende.nl/wolfdog/knuffel.jpg

http://www.wolvenbende.nl/wolfdog/knuffel2.jpg

kobesen 19-05-2008 15:00

Die van Rianne met Shadow is geweldig!!! Hahahahahahahahahaha

Visschers 19-05-2008 15:29

Hogan komt bij me om te stoeien. Als hij wat te enthousiast wordt krabbel ik hem tussen zijn voorpoten en dan gaat hij gelijk op zijn rug liggen en begint te kreunen van genot, dat kan hij lang volhouden. Dus hij vindt stoeien en knuffelen even fijn. Maar ja, hij is ook pas net een jaar.

Manishdra 19-05-2008 18:53

Anuki's knuffelgehalte... Tis maar net waarje van houd. Als je het leuk vind dat je oorbellen eruit gegroomd worden, je neus begroomd wordt, een paar tanden in je elleboog staan en je gezicht helemaal "schoon" gelikt wordt... jah dan heeft anuki 100% knuffelgehalte.

Als je houd van een hond die tegen je aan staat, het liefst op je schoot kruipt enz... dan moet je toch echt Wolfje hebben... en scoort anuki heel laag.

loco 19-05-2008 20:34

Quote:

Originally Posted by Manishdra (Bericht 138379)
Anuki's knuffelgehalte... Tis maar net waarje van houd. Als je het leuk vind dat je oorbellen eruit gegroomd worden

Volgens mij heb je Familie ;-),vanochtend,heeft Meneer me oorbel te pakken gehad :roll:,hij zat er daarna nog wel,maar ben hem toch kwijt :shock:.

jmvdwiel 19-05-2008 21:41

Bárány heef er ook al 3 te grazen genomen.. en allemaal kwijt.. nog gouden ringetjes ook hoor :( (wel de goedkope)

oh en Barry ziet mij graag als zijn persoonlijke slaaf.....maar helaas voor hem knuffel ik vrijwel niet op uitnodiging :twisted: dan moet hij zich eerst maar eens als een heer gaan gedragen en minder als een hork.

knuffel % 40

Azazel 19-05-2008 21:57

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 138432)
oh en Barry ziet mij graag als zijn persoonlijke slaaf.....maar helaas voor hem knuffel ik vrijwel niet op uitnodiging :twisted: dan moet hij zich eerst maar eens als een heer gaan gedragen en minder als een hork.

euhh Judith... Niet zo raar praten h00r.
Dadelijk krijg ik nog problemen met m'n vrouw... :twisted:

jmvdwiel 19-05-2008 22:00

Je wilt toch niet zeggen dat jij je als een heer gedraagt ;) , zien we hier weinig van hoor :)

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 138436)
euhh Judith... Niet zo raar praten h00r.
Dadelijk krijg ik nog problemen met m'n vrouw... :twisted:


jmvdwiel 19-05-2008 22:01

Voor de duidelijkheid naar van hond is Bárány maar roepnaam Barry

Azazel 19-05-2008 22:07

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 138440)
Je wilt toch niet zeggen dat jij je als een heer gedraagt ;) , zien we hier weinig van hoor :)

Ben anders best een lieve jongen h00r.. :diablotin

annomon 19-05-2008 22:07

Tycho ploft als een loden aardappelzak tegen je aan (of liever nog, bovenop je als hij de kans zou krijgen), gaat vervolgens 'aandoenlijk lomp' met die zware poten 'graven' bij voorkeur in je gezicht en zo proberen je aandacht te trekken, zet vervolgens z'n tanden in je al enigszins pijnlijke, van de zon verbrande huid. Baasje laat dan even weten hier niet van gediend te zijn, en heeft dan al besloten dat het knuffelgehalte van deze Tsjech misschien vanuit het oogpunt van de Tsjech wel minstens 80 % is, maar vanuit de baas bezien niet erg knuffelig overkomt, LOL! Dus vooralsnog knuffel % 30 (voor de moeite, hahahaha)

jmvdwiel 19-05-2008 22:25

Waar Tycho staat kun je natuurlijk ook Bárány lezen :) ze lijken qua gedrag volgens mij als 2 druppels water op elkaar.

Bárány wil ook het liefst een begroeting doen op ooghoogte met zijn tandjes net iets te dicht tegen de huid van je gezicht aan voor het comfortabele.

Quote:

Originally Posted by annomon (Bericht 138446)
Tycho ploft als een loden aardappelzak tegen je aan (of liever nog, bovenop je als hij de kans zou krijgen), gaat vervolgens 'aandoenlijk lomp' met die zware poten 'graven' bij voorkeur in je gezicht en zo proberen je aandacht te trekken, zet vervolgens z'n tanden in je al enigszins pijnlijke, van de zon verbrande huid. Baasje laat dan even weten hier niet van gediend te zijn, en heeft dan al besloten dat het knuffelgehalte van deze Tsjech misschien vanuit het oogpunt van de Tsjech wel minstens 80 % is, maar vanuit de baas bezien niet erg knuffelig overkomt, LOL! Dus vooralsnog knuffel % 30 (voor de moeite, hahahaha)


loco 19-05-2008 22:28

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 138432)
Bárány heef er ook al 3 te grazen genomen.. en allemaal kwijt.. nog gouden ringetjes ook hoor :( (wel de goedkope)

Ik wou dat het een goedkope was :roll:,maar ja,ik heb der nog een :lol:.


All times are GMT +2. The time now is 08:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org