Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Buiten de orde (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Chayenne & Wilco stellen zich voor (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=9442)

Chay! 01-11-2008 04:56

Chayenne & Wilco stellen zich voor
 
Hallo iedereen,


Hierbij willen wij ons even voorstellen.
Wij zijn Chayenne en Wilco, al een tijdje de trotse eigenaren van Fayla van Goverwelle, roepnaam Ayla.
Tot op de dag van vandaag.. hebben wij nog steeds veel plezier aan onze meid. :happy

Na lang lezen op verschillende forums, internet afstruinen en een bezoek aan Stefanie en Co hadden wij besloten een TSW te nemen.
We zouden eerst voor een pup gaan maar kregen de kans om Ayla over te nemen en deze met beide handen gegrepen.

Ayla heeft al wat leuke streken uitgehaald :evil:, maar over het algemeen is zij heel lief, braaf, knuffelig en energiek.

Groetjes Chayenne en wilco

loco 01-11-2008 10:36

Hai,

Welkom op het forum, en heel veel plezier met Ayla ;-).
Groette Martine.

Chay! 01-11-2008 12:01

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 167959)
Hai,

Welkom op het forum, en heel veel plezier met Ayla ;-).
Groette Martine.

Dankjewel Martine!
En plezier gaan we zeker nog beleven met onze lieve meid. ;)

Groetjes Chayenne

wolfwoman-stefanie 01-11-2008 13:00

Hoi Chayenne en Wilco

ik zie dat het jullie gelukt is,
leuk dat jullie ook op het forum zijn beland.

WELKOM...
en geef Ayla een dikke knuffel van mij !!;-)

Chay! 01-11-2008 13:05

Thanks Stefanie!
Eindelijk inderdaad.. ;-)
Ik zou haar een dikke knuffel van je geven, zou ze vast blij mee zijn!

Liefs

buidelwolf 01-11-2008 16:27

Hallo Chayenne & Wilco,

Veel geluk met Ayla! Ik ken haar en het is een schat van een hond!

Groeten

Chay! 01-11-2008 16:37

Klopt, het is een echte schat!
Ze word ook lekker verwend door ons en krijgen daar veel liefde en warmte voor terug.
Morgen gaan we lekker met haar wandelen en naar een hondenstrand, kan ze zich lekker uitleven! :D

Groeten.

Azazel 01-11-2008 19:23

Hoi en welkom op het forum vanuit het Limburgse. :)
Ben benieuwd wat voor streken Ayla al heeft uitgehaald. :twisted:
Tis wel een schitterende hond!

Groetjes,
Barry en de beestenboel

mijke 01-11-2008 21:26

Welkom op het forum!
En ik hoop jullie hier nog vaak tegen te komen!:)~

En natuurlijk zijn we allemaal benieuwd naar je verhalen over de streken van Ayla!:rock_3

Chay! 01-11-2008 22:03

Haha, nou we komen vaak genoeg thuis en dan ligt de prullenbak omver en de zak met inhoud door de hele huiskamer heen! Daarom hebben we maar besloten, dat als we weggaan we de prullenbak achter slot en grendel zetten. :D

Vorige keer kwam mn vriend uit zn werk en lag de hele huiskamer vol met brokken, omdat we vergeten waren de zak weg te zetten en zij die dus met plezier door de hele kamer had gesmeten! ;)

Ook had mn vriend een avond lekkere spaghetti gemaakt.. Savonds naar zn werk gegaan en sochtends lag de pan met spaghetti op de grond, eromheen netjes schoongelikt, geen vlekje meer te bekennen.. Alleen onder de pan was ze vergeten! 8)

Paar dagen terug ging ik smiddags naar een vriendin toe hier in de buurt, was bijna bij het huis van mn vriendin, zag ik met grote verbazing Ayla naast me hobbelen! :shock:
Ayla had dus de voordeur open gemaakt, terwijl mn vriend tv zat te kijken en is toen vrolijk achter mij aangekomen..

Soms geven we Ayla botten/varkensoren en die zijn we op een gegeven moment gewoon kwijt!
Wat blijkt.. die verstopt ze dus op de meest vreemde plekken! :roll:
Tussen het bed, onder haar kussen, achter de verwarming.. noem maar op.

Nou dit was het VOORLOPIG wel zo'n beetje..
Groetjes!


wolfwoman-stefanie 01-11-2008 22:16

haha, ik zie het al helemaal voor me !:roflmao
Etenswaren zijn voor haar niet veilig en
ze is kampioen deuren openmaken.
Zelfs de klink omhoog plaatsen helpt bij haar niet. :roll:

mijke 01-11-2008 22:19

hahahahahahaha! :lol: :cool3

Ik denk dat iedereen hier deze TsW verhalen wel herkent :roflmao

En daarom is het zo leuk om ze ook van anderen te lezen!:rock_3

Chay! 01-11-2008 23:30

Haha, ja in het begin hadden we echt zoiets van GVD wat is dit nou weer?!
Maar nu vinden we het wel grappig en als je maatregelen neemt gebeurd het minder.
En vaak genoeg als ze het heeft gedaan ligt ze met haar oren naar achter op dr kussen.. :(
Soms ook niet hoor, dan komt ze vrolijk aan rennen en kwispelen en laat ze je met trots zien wat ze heeft gedaan, haha. ;-)

En Stefanie zoals jij zegt.. Klinken omhoog doen helpt inderdaad niet, die van de voordeur en tussendeur zitten omhoog en nog krijgt ze ze open! :lol:
En eten tja.. Lijkt soms net alsof ze nooit wat krijgt, maar ze word enorm verwend hier. :)

Smokey 03-11-2008 12:14

Welkom op het forum en erg herkenbaar de verhalen :lol:

Chay! 04-11-2008 07:58

Dankjewel!
Ja die verhalen zijn altijd zo leuk om te lezen, zelfs als ik mn eigen verhaal terug lees, moet ik wel lachen. :D

Gr.

kobesen 04-11-2008 20:23

Quote:

Originally Posted by Chay! (Bericht 168092)
Haha, nou we komen vaak genoeg thuis en dan ligt de prullenbak omver en de zak met inhoud door de hele huiskamer heen! Daarom hebben we maar besloten, dat als we weggaan we de prullenbak achter slot en grendel zetten. :D

Vorige keer kwam mn vriend uit zn werk en lag de hele huiskamer vol met brokken, omdat we vergeten waren de zak weg te zetten en zij die dus met plezier door de hele kamer had gesmeten! ;)

JAh Welkom in de wereld van de Tsjech. Wij allen hebben dit soort geintjes meegemaakt bij onze eerste Tsjech (en sommige bij de 2e en de 3e en de 4e......:twisted:)
Quote:

Originally Posted by Chay! (Bericht 168092)

Ook had mn vriend een avond lekkere spaghetti gemaakt.. Savonds naar zn werk gegaan en sochtends lag de pan met spaghetti op de grond, eromheen netjes schoongelikt, geen vlekje meer te bekennen.. Alleen onder de pan was ze vergeten! 8)

Dit heeft ze van mijn Denzel geleert......... heeft hetzelfde hier geflikt en ging erg veel met Ayla om toen ze nog bij Stefanie woonde. Dus ik vind dat errug verdacht dat ze net allebij met hun tandje aan het zelfde diner op de zelfde manier hebben gezeten. Ik verdenk Denzel van opruien!:twisted:

Oja ik was bij Stefanie toen jullie Ayla op kwamen halen. Mijn gezicht heb je dus al een keer gezien;-). Welkom!!!!

Groetjes Kim

Chay! 04-11-2008 21:18

Hahaha, nou lekker is dat! ;-)
Vindt het opzich wel grappig, alleen is niet zo goed voor dr..
Ze was de rest van de dag ernstig aan de race! :lol:

& okeee!
Duidelijk.. Dan weet ik dat ook weer. 8)
Jij was toch diegene die eik wilde dat Ayla bij jou kwam, of vergis ik me nu?

Groetjes!

kobesen 04-11-2008 23:42

Quote:

Originally Posted by Chay! (Bericht 168879)
Hahaha, nou lekker is dat! ;-)
Vindt het opzich wel grappig, alleen is niet zo goed voor dr..
Ze was de rest van de dag ernstig aan de race! :lol:

& okeee!
Duidelijk.. Dan weet ik dat ook weer. 8)
Jij was toch diegene die eik wilde dat Ayla bij jou kwam, of vergis ik me nu?

Groetjes!

Ja dat heb je helemaal goed. Dat was ik. Helaas werden 3 honden mij in mijn uppie te veel toen. Ben wel jaloers op je;-). Ayla is een heerlijke hond, met een gouden karakter.
Nog steeds als ik hier in huis roep "gaan we naar Indy en Ayla" is het gekkenhuis. Ze weten hier nog steeds wat ik bedoel. Dan mogen ze mee naar Stefanie.

Groetjes Kim

Chay! 05-11-2008 08:10

Haha, ik ben wel blij, dat jij haar niet kreeg..
Anders was ik deze prachtige hond niet tegen gekomen! :lol:
Zou niet meer zonder haar kunnen, een echte topper.
& wat leuk, dat da er nog in zit he.. ;)
Leren ze nooit meer af, haha.

Groetjes.



All times are GMT +2. The time now is 17:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org