Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Wolfhonden: Saarloos (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=107)
-   -   Solo 2002-2010 (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=16123)

Xhrista 27-11-2010 18:30

Solo 2002-2010
 
Helaas kreeg ik vanochtend het telefoontje dat Solo er niet meer is.

Ruim 2 weken geleden tijdens sterilisatie werd ontdekt dat haar bloed niet goed was.Ze maakte veel te weinig aan.Een vrij zeldzaam beeld gaf het.Het enige wat eraan te doen was,is proberen het weer op poten te krijgen via Prednoral kuur.Maar het was niet meer omkeerbaar en haar lichaam wilde niet meer.Ze was nog een schaduw van de vrolijke pittige dame die ze altijd was.
Het is onbegrijpelijk,een half jaar na het probleemloos werpen van prachtige pups.Ze was de maanden daarna zo vrolijk en speels.

Ze zal altijd in mijn gedachten blijven.Hoe ze daar als enige pup lag naast haar moeder,die haar in 1e instantie te wild behandelde,waardoor ze 1 flapoortje had.De 1e dagen dat ik elke 2 uur m'n bed uitging om haar bij Xan aan te leggen.
Met 13 weken had ze kinkhoest en op een avond dachten we al dat we haar kwijt waren,omdat ze erin bleef.Gelukkig ging ze weer ademhalen.

De leuke tijd van trainen met haar en het vervolg daarop voor mij om les te gaan geven op de KC.Dat heb ik aan haar te danken.

Toen na het overlijden van André de verhuizing naar Bertus en Coby.Heerlijk vond ze dat,als een schaduw achter Bertus aanlopen,tot aan de ladder op ,omdat baasje daar boven aan dak bezig was.

Ze heeft daar 3 prachtige nestjes geworpen en groot gebracht,probleemloos en zonder stress.

Ze gaf niet snel op,maar dit kon ze niet redden.

Solo speel maar weer met Xandra en Stenka en alle andere vriendjes die je voor zijn gegaan.

Je zal nooit vergeten worden.

of_Mercedes_Dream 27-11-2010 18:58

veel sterkte.

Patrick

ELISE 27-11-2010 19:40

Heel veel sterkte!!!

jmvdwiel 27-11-2010 23:24

Heel veel sterkte, nog veel te jong :cry:

loco 27-11-2010 23:32

Sterkte, ook voor Bertus en Coby ;-).

Groette Martine.

wolfwoman-stefanie 28-11-2010 00:08

Nogmaals...heel veel sterkte !!

Azazel 28-11-2010 15:55

Sterkte aan allen die betrokken waren bij Solo..

mijke 28-11-2010 21:50

Bah wat een naar bericht.... :(

Ik herinner me Solo nog heel goed uit haar jonge jaren ... bijvoorbeeld:
Op de Wolfhondendag in Belgie: dat ze met veel plezier over alle vreemde bouwsels struinde en zonder moeite met aquility meedeed :)
In Leesten; dat ze bij voor keur samen met Chezka een vreemde hond de stuipen op het lijf ging jagen:roll:

Iedereen veel sterkte met het verlies van deze leuke en bijzondere SWH..

Jolanda 29-11-2010 19:40

Sterkte met dit verlies te verwerken.

Tatti 30-11-2010 18:42

Ik zit net even met open mond en denk ook aan het laatste nestje en de foto's en dan nu plots dit bericht:(

Christa en de anderen heel veel sterkte.

Gr
Tatiana


All times are GMT +2. The time now is 06:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org