Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Sport en training (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Een prestatie met lef! (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=13192)

mijke 17-01-2010 17:44

Een prestatie met lef!
 
Hierbij wil ik Martine alsvast (voordat ze thuis is :) ) feliciteren met het vandaag behaalde aantal punten!! :klatsch

Ik vind het alleen al lef en klasse hebben om met een TsW aan zo'n competitie mee te gaan doen!

En als je zo'n eerste keer met dit ras deelneemt tussen andere toppertjes, en dan ook nog slaagt met voldoende punten, is het natuurlijk helemaal SUPER!:thumbs

En..... waar dit over gaat?
Dat mag Martine vanavond zelf vertellen :lol:

jmvdwiel 18-01-2010 00:13

IK ben benieuwd :shock:

loco 18-01-2010 14:39

Dit noemen ze ook wel eens de bek openbreken :agrr.
Maar Thanks voor de felicitatie ;-).

Tsja een prestatie met lef,............................. daar zijn de meningen over verdeeld :roll:.
Ze noemen het ook wel eens compleet :stupid.

Maar we hebben gisteren mee gedaan aan de 1e dag van de (ipo)speurwedstrijd die 4 dagen telt waar 30 honden aan mee doen, en elke dag word door een andere keurmeester gekeurd.
En Nomad heeft gisteren 76 punten verdiend, en dus ook meteen zijn "deelcertificaat IPO 1 afd A" behaald :sooo_hapy.
En ik ben zo trots op me jonghe 8).

Maar,... ik heb echt niet de illusie dat we ook maar enige kans maken op een overwinning.
Maar met een TSW aan zo een speurwedstrijd meedoen (waar alleen de standaard werkhonden aan meedoen) en niet zakken is voor mij persoonlijk "de overwinning" ;-).

Groette Martine.

Jolanda 18-01-2010 17:13

Een :klatsch voor Nomad en Martine!!! :grosscool

Gefeliciteerd!

Succes met de andere dagen!

ELISE 18-01-2010 18:12

:cool3:ylsuper:beer:grosscool voor jullie allebei! Je bent bijna "groentje" af....:lol:

Azazel 18-01-2010 18:59

Martine + Nomad = :bigok
Van harte !

Gr,
Barry

channi 18-01-2010 19:40

Geweldig echt super. Ik weet van geen ander hoe negatief mensen soms kunnen zijn als je met een ras komt die mensen niet kennen.
Vind echt leuk. En succes met de rest maar denk dat dat wel goed komt.

Van harte en hoor nog wel van hoe de rest gaat.


Chantal ( korben )

Xhrista 18-01-2010 19:48

Gefeliciteerd ! Hartstikke goed.

Gr. Christa

loco 18-01-2010 21:24

Thanks allemaal ;-).

Quote:

Originally Posted by channi (Bericht 270500)
r hoe negatief mensen soms kunnen zijn als je met een ras komt die mensen niet kennen.

Hier wil ik toch ff op in gaan.
Want zo bedoelde ik het niet over verdeelde meningen ;-).
Die verdeelde meningen zijn van mensen die me hond "al kennen" :rock_3 de een ziet het als een :thumbs aktie en de ander als een :stupidoaktie.
Maar dat heeft meer te maken met de wedstrijdmentaliteit van verschillende personen.
Neem je deel aan een wedstrijd met je TSW dat vind de een, een strakke aktie.
En de ander vind dan behoor je ook een kans te maken met je TSW op een overwinning :roll:.
Tsja en dat is met Nomad nou eenmaal (nog :evil_lol) niet mogelijk.

En gister op de wedstrijd zelf, niks anders dan alleen maar pure positieve nieuwsgierigheid naar het onbekende ras de TSW die meedeed ;).
En tot het :oops: aan toe werd er gezegd dat ie "ohw zo mooi" is :roll:.

Groette Martine.

jmvdwiel 18-01-2010 22:15

GEFELICITEERD :)

mag je hem nu in de werkhonden klasse inschrijven :rock_3

Het meedoen is belangrijker dan winnen... dat is nml altijd tegen mij gezegd.....

buidelwolf 18-01-2010 22:20

Gefeliciteerd!

wolfwoman-stefanie 19-01-2010 00:05

Gefeliciteerd !

Smokey 19-01-2010 09:56

Gefeliciteerd Martine & Nomad :cool3

Tatti 19-01-2010 17:39

Super zeg, gefeliciteerd jullie twee:)

Gr
Tatiana

Sten 19-01-2010 18:16

Proficiat! En veel succes nog voor de toekomst!

Xhrista 20-01-2010 09:54

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 270537)
En tot het :oops: aan toe werd er gezegd dat ie "ohw zo mooi" is :roll:.

Ja maar dat is ie ook.
En die mentaliteit van sommige ja,als iedereen zo was,deden er niet veel mensen meer mee aan wedstrijden,want zeker zijn van overwinning kunnen toch maar heel weinig mensen.
En de ervaring op zich is ook een overwining,want allebei leer je elkaar beter kennen en vertrouwen hebben in.Dat is meer waard als de overwinning vind ik zelf.

Gr. Christa

mijke 26-01-2010 18:06

En nu alvast maar weer sterkte, succes en veel plezier voor as zondag toegewenst! :lol:

loco 26-01-2010 21:49

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 272391)
En nu alvast maar weer sterkte, succes en veel plezier voor as zondag toegewenst! :lol:

Totally relaxed was ik, na vanmiddag een lange wandeling met Nicole en BOB :biggrina.
En dan dit :agrr.
Thanks :scream voor de reminder en het weer krijgen van de :errr :Help_2 en de :nervous :all_coholic :Eyecrazy :rolleyes: !!!!!
Groette Martine.

loco 30-01-2010 16:12

We moesten dus op zaterdag ;-) en hebben,
:sooo_hapy 82 punten :sooo_hapy
verdiend 8).

Jolanda 30-01-2010 17:49

:chaos Zie je wel! :klatsch

Toppie!


All times are GMT +2. The time now is 11:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org