Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Sport en training (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Survival weekend (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=12062)

loco 15-09-2009 17:14

Ik pleit voor ipv een CM een geweldig survivelweekend met je doggie op Texel :rock_3.
Eens kijken of we dan wel die 21 inschijvingen in een keer krijgen !!!

jmvdwiel 15-09-2009 17:17

het een sluit het ander niet uit toch ;) op zaterdag CM of liever op zondag en dan de andere dag een survival... dan toch liefst eerst CM, anders zijn die reuen als zo HEET dat ze elkaar in de ring meteen opeten.
Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236271)
Ik pleit voor ipv een CM een geweldig survivelweekend met je doggie op Texel :rock_3.


loco 15-09-2009 17:21

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 236272)
het een sluit het ander niet uit toch ;) .

Voor mij wel :twisted:.
Aan het ene doe ik niet mee, en het andere wel :rock_3.

Azazel 15-09-2009 19:06

@all...

Maar om even op dat survivel weekend terug te komen.
Er moet best wat mogelijk zijn om op dat gebied wat te regelen.

Als een paar personen mij op dat gebied zouden willen assisteren moet er met er met geld uit de verenigingspot en een (kleine) bijdrage voor deelname best iets leuks te organiseren zijn.

Dus mensen die graag de handen uit de mouwen steken om samen met mij zoiets te organiseren en er voor willen gaan, graag even melden bij mij. Dan gaan we samen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Gr,
Barry

loco 15-09-2009 19:50

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236314)
@all...

Maar om even op dat survivel weekend terug te komen.
Er moet best wat mogelijk zijn om op dat gebied wat te regelen.

Als een paar personen mij op dat gebied zouden willen assisteren moet er met er met geld uit de verenigingspot en een (kleine) bijdrage voor deelname best iets leuks te organiseren zijn.

Dus mensen die graag de handen uit de mouwen steken om samen met mij zoiets te organiseren en er voor willen gaan, graag even melden bij mij. Dan gaan we samen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Gr,
Barry

Bij deze geef ik me op om ff te assisteren bij de organisatie ;-), want voor een weekendje Texel heb ik veel over 8).

Maareh dan mag ik nog wel deelnemen,................. toch ????
Want wanneer ik 1e ben geworden :rock_3 jullie wel vast weten dat het door me GIRLSPOWERRRRRRRR komt :evil_lol.
En niet omdat ik tijdens het organiseren de keurmeester heb omgekocht :saint :twisted:.

kobesen 15-09-2009 22:38

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 236329)
Bij deze geef ik me op om ff te assisteren bij de organisatie ;-), want voor een weekendje Texel heb ik veel over 8).

Maareh dan mag ik nog wel deelnemen,................. toch ????
Want wanneer ik 1e ben geworden :rock_3 jullie wel vast weten dat het door me GIRLSPOWERRRRRRRR komt :evil_lol.
En niet omdat ik tijdens het organiseren de keurmeester heb omgekocht :saint :twisted:.


hahahahahahahahahahahaha kom ik wel kijken!

psssssttttt, wat geef je de keurmeester?????

loco 16-09-2009 12:41

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 236369)
Enne ff over dat survivallen. Ik doe niet mee!.

Mooi, dan hebben we de eerste persoon die zich aanmeld om bij een controle-post gaat staan ;-).
Dank je wel Kim :rock_3.

Barrel 16-09-2009 13:44

Wil altijd wel helpen met organiseren. Kunnen jullie me daarbij niet gebruiken , help ik Kim wel bij een controlepost........:lol:

jmvdwiel 16-09-2009 14:48

volgens mij heeft Barrel zich net aangemeld voor controlepost nummertje 2 :) , dat schiet al lekker op die tocht8)

Azazel 16-09-2009 16:30

Hehe... zit zojuist op de website van Texel te kijken maar daar mag je niet veel doen hoor... Misschien een andere lokatie in het midden des lands?

Kijk... weer 2 aanmeldingen.. dat gaat rap zeg.. ;-)
En Judith, jij kan de EHBO post toch wel bemannen.. 8)

Gr,
Barry

mijke 16-09-2009 17:43

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236640)
En Judith, jij kan de EHBO post toch wel bemannen.. 8)

Bedoel je als patient? hahahaha Ze heeft nl nog al ervaring met piercings! :rock_3l

Wil ook wel mee werken aan een survival weekend, maar juist niet op Texel! ;-)
Vind het een prachtig eiland, maar daar valt echt weining te survivelen!

jmvdwiel 16-09-2009 18:00

HOND kan ik in ieder geval wel doen , mens mag niet meer (mijn ehbo diploma is verlopen :( ) , maar ik kan natuurlijk wel een pleistertje plakken hoor... en niet apparaatje kan ik ook wel bedienen... zag er bij mij hetzelfde uit als bij de hond :lol:

En een ritje naar de EHBO kan ik wel rijden in mijn ambulance wagen :rock_3

Quote:

Originally Posted by Azazel (Bericht 236640)
Hehe... zit zojuist op de website van Texel te kijken maar daar mag je niet veel doen hoor... Misschien een andere lokatie in het midden des lands?

Kijk... weer 2 aanmeldingen.. dat gaat rap zeg.. ;-)
En Judith, jij kan de EHBO post toch wel bemannen.. 8)

Gr,
Barry


kobesen 16-09-2009 18:54

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 236602)
volgens mij heeft Barrel zich net aangemeld voor controlepost nummertje 2 :) , dat schiet al lekker op die tocht8)


nee nee nee, wij staan samen bij postje nummer 1. Het zou maar eens druk worden. Zou je in je eentje niet aan kunnen.:twisted:

kobesen 16-09-2009 18:55

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 236654)
Bedoel je als patient? hahahaha Ze heeft nl nog al ervaring met piercings! :rock_3l

Wil ook wel mee werken aan een survival weekend, maar juist niet op Texel! ;-)
Vind het een prachtig eiland, maar daar valt echt weining te survivelen!

pakken we toch zo'n ander pokke eilandje? Hebben d'r hier genoeg in nederland:lol:.

Barrel 16-09-2009 19:11

Dat 'eiland'...is dat met het oog op het verdwalen, uitbreken, etc???
:roll:

kobesen 16-09-2009 19:12

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 236673)
Dat 'eiland'...is dat met het oog op het verdwalen, uitbreken, etc???
:roll:

hihihihihihihihi bang dat de honden er vandoor gaan. Op zo'n eilandje kunnen ze niet ver:twisted:.

mijke 16-09-2009 19:36

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 236673)
Dat 'eiland'...is dat met het oog op het verdwalen, uitbreken, etc???
:roll:

Geen flauw idee! 't eiland idee kwam bij Martine vandaan, weet ook niet wat ze met Texel heeft hoor! :laugh2_2
Maar ze schijnt er heel veel voor over te hebben om een weekendje naar dat eiland te mogen! :confused2

Barrel 18-09-2009 17:03

Oké dan, ik heb ev. een accomodatie in Almere!!!!
trainingsveld, gebruik van kantine en gelegenheid om te kamperen, plus de bereidheid om te helpen.

loco 18-09-2009 18:26

Quote:

Originally Posted by Barrel (Bericht 237270)
Oké dan, ik heb ev. een accomodatie in Almere!!!!
trainingsveld, gebruik van kantine en gelegenheid om te kamperen, plus de bereidheid om te helpen.

Inderdaad TOP lokatie ;).

Azazel 18-09-2009 19:06

Klinkt goed Almere.. lekker centraal en veel waterrrrrrrrr... hahaha :twisted:


All times are GMT +2. The time now is 08:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org